Customer Service medewerker Webshop

Solvermedia is een bedrijf dat webwinkels bouwt, optimaliseert, en exploiteert met een drietal onderwerpen binnen de doe-het-zelf branche. Begonnen in Nederland en inmiddels actief in 7 landen in Europa. Onze ambitie en expansie reikt verder en volgend jaar gaan wij ook buiten Europa de eerste stappen zetten. We zijn een klein bedrijf van rond de 15 – 20 mensen met een kantoor in Hoofddorp en voor deze locatie zijn we opzoek naar een versterking voor onze customer service afdeling.

Informeel, eigen verantwoordelijkheid, vrijheid, en ambitieus. Herken jij jezelf hierin? Dan is een match heel goed denkbaar.

Wat ga je doen?

Het draait bij onze organisatie niet om ‘zoveel mogelijk te willen verkopen’, maar vooral om klanten te helpen met goede informatie over de producten en diensten. Efficiëntie en verkoop komt dan vaak vanzelf.

Het belangrijkste is dat kennis van producten en logische oplossingen overlegd kunnen worden, met de klant. Het snel eigen maken van de verschillende producteigenschappen en de werking hiervan is daarom belangrijk.

Wanneer je hier aan de slag gaat dan onderga je eerst trainingen van alle facetten rondom de functie en word je onderdeel van een energieke, informele bedrijfscultuur met een internationaal karakter.

Wat wordt er vooral van jou verwacht?

  • Je brengt de wensen en behoeften van klanten in kaart
  • Je verwerkt binnenkomende aanvragen, orders en alle daaruit voortvloeiende acties
  • Je schakelt met de verschillende partners zoals logistiek of de fabrikant
  • Je bent het aanspreekpunt voor de klant
  • Je beheert de klantrelaties
  • Je bent bezig met manieren om efficiënter te werken en procesverbeteringen te spotten
  • Doe-het- zelf kennis of interesse heeft een sterke pre

Requirements

Wij zijn op zoek naar iemand die ons team compleet maakt. Daarnaast zoeken we iemand die snel en gemakkelijk leert en zich producten met een technisch karakter eigen kan maken.

Alles op een rij:

  • Je bent op zoek naar een uitdagende fulltime baan van 40 uur
  • Je bent een accuraat en klantgericht persoon
  • Je bent representatief en hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Je bent handig met een PC en hebt kennis van CMS-systemen
  • Je hebt affiniteit met doe-het- zelf producten
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, maar ook in Engels kun je je mondeling en schriftelijk uitdrukken
  • Je kunt goed luisteren, maar ook ben je sterk in overtuigen, ondersteunen en uitleggen
  • Je bent praktisch en daarmee oplossingsgericht. Je bent goed in staat om problemen van klanten te vertalen naar goede oplossingen (oorzaak-gevolg)
  • PC vaardigheid en goede kennis van Microsoft Office zijn belangrijk
  • HBO werk-/denkniveau en eventueel diploma wordt erg gewaardeerd

Benefits

Een leuke functie met veel uitdaging, zelfstandigheid en verantwoordelijkheden in een zeer dynamische omgeving met een no-nonsense mentaliteit. Je werkt in een klein team met uitzicht op een vast dienstverband, passend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben jij diegene die wij zoeken? Stuur ons dan je CV en Motivatie. Wij zullen dezen z.s.m. en serieus behandelen.

**acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld**