Online Shopmanager Duitsland

Functieomschrijving

Onze internationale organisatie is actief in zeven landen en nog steeds groeiende! In zowel Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Spanje als het Verenigd Koninkrijk zijn we online marktleider in een aantal niches. Voor onze Duitstalige shops zoeken wij een Operationeel Shopmanager.

Het draait bij onze organisatie niet om ‘zoveel mogelijk te willen verkopen’, maar juist om de klanten zo blij mogelijk te maken met goede informatie en advies. Verkoop komt dan vaak vanzelf.

Wanneer jij hier aan de slag gaat als shopmanager maak jij niet alleen deel uit van dit groeiende bedrijf, maar krijg je trainingen vanuit ons, maar eventueel ook onze internationale partners en word je onderdeel van een energieke bedrijfscultuur met een internationaal karakter.

Wie zoeken wij?

  • Een accuraat en klantgericht persoon
  • Je bent representatief en hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Je hebt inzicht in oorzaak-gevolg
  • Je bent handig met een PC en kan werken met CMS-systemen
  • Je hebt affiniteit met doe-het- zelf producten en consumenten elektronica
  • Je kan over een onderwerp schrijven of misschien heb je wel SEO kennis / ervaring?
  • Uitstekende beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift
  • PC vaardigheid en goede kennis van Microsoft Office zijn belangrijk
  • HBO werk-/denkniveau en eventueel diploma wordt gewaardeerd

Wat kan je verwachten?

  • Een leuke, diverse en flexibele baan / werkomgeving voor 32-40 uur per week
  • Vrijheid om een dagdeel thuis te beginnen, één á twee dagen thuis te werken
  • Een salarisindicatie van €2.500,- per maand incl. vakantiegeld
  • Je kunt bij ons interne en externe trainingen volgen
  • Voldoende mogelijkheden om door te groeien en jezelf te ontwikkelen
  • Flexibiliteit om je functie in te vullen zoals jij dat het liefst ziet
  • De lijnen zijn kort en informeel, en dat is zowel intern als extern
  • Je hebt een goede pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Laptop
  • Mobiele telefoon (eventueel met headset) om je functie flexibel te kunnen uitoefenen
  • Tevens zijn er mogelijkheden voor regelingen via ons bedrijf (zoals sporten etc.)
  • Flexibele werkruimte: meerdere werkplekken in verschillende ruimtes, statafels of bureau, multi-media, meerdere schermen, etc.
  • Vrijheid om voorstellen te doen, die ervoor zorgen dat je, je functie nog beter kan uitvoeren
  • Uiteraard kan je alle producten die we verkopen ook zelf proberen of gebruiken

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je brengt de wensen en behoeften van klanten in kaart om daar commercieel op in te spelen
  • Je adviseert klanten over producten en je bent vraagbaak, dus behulpzaam in breedste zin des woords
  • Je bent altijd op zoek naar manieren om efficiënter te werken en procesverbeteringen te spotten
  • Technische doe-het- zelf achtergrond is eventueel handig
  • Je bent het aanspreekpunt voor de klant
  • Je beheert de klantrelaties
  • De informatie die jij verzamelt voor jouw websites, door bijvoorbeeld het contact met de klanten, dien je in ter verbetering van de websites

Ben jij de perfecte kandidaat voor onze functie en organisatie? Leer je eigenschappen van een product snel kennen. Heb je al ervaring met een adviserende rol?

Reageer!

Voldoe jij aan ons profiel en kan je dit misschien zelfs wel verder aanvullen met jouw ervaring? Stuur dan je CV met een goede begeleiding via deze site. Als je aanvullende vragen hebt, dan kan je altijd bellen met Floris Solleveld 06-10141148.

**acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld**

Soort dienstverband: Voltijd

Salaris: €2.500,00 per maand